مقدمه

با سلام خدمت خوانندگان محترم وبلاگ ترکیه ایران. قصد دارم اولین سفرنامه خود که مربوط به شهر زیبای استانبول است را با شما به اشتراک بگذارم.

این ماجرا مربوط به یک سال قبل است. خیلی وقت بود که رویای دیدن استانبول را در سر داشتم ولی به دلیل داشتن فرزند کوچک یا باید قیدش رو میزدم یا دل رو میزدم به دریا! بله من یه پسر یک ساله دارم و انتخابم رفتن به این سفر بود و خوشبختانه خانواده هم حمایت کردند و سفر به خوبی و خوشی انجام شد.

ما تو فصل تابستون سفر کردیم. چون هم خودم عادت به سرما ندارم و هم برای بچه هم اینجوری بهتر بود. چند روز قبل از تاریخ مورد نظرمون به آژانس هواپیمایی مراجعه کردیم و تور ۴ شب، هتل تکسیم تراس رو انتخاب کردیم. در مورد هتل یه مشکل برامون پیش اومد اینکه مسئول آژانس اشتباهاً هتل تکسیم تراست رو انتخاب کرده بود! پس هنگام انتخاب هتل حواستون به تشابه اسم ها باشه.

پرواز تهران استانبول

روز موعود فرا رسید پرواز ما ساعت ۱۴:۳۰ از فرودگاه امام بود و ما ساعت ۷:۳۰ صبح با خودرو شخصی از اصفهان به راه افتادیم و خوشبختانه به موقع رسیدیم ماشین رو در پارکینگ شماره ۳ فرودگاه به قیمت شبی ۲۰ تومان گذاشتیم و با اتوبوسهای پارکینگ به سمت درب ورودی رفتیم گیت ها باز شده بود و سریع کارهای قبل از پرواز پیش رفت و بدون تاخیر سوار هواپیما شدیم. پروازمون با هواپیمای قشم ایر بود، در طول پرواز چلو گوشت یا چلو مرغ به عنوان ناهار سرو شد که کیفیت خوبی داشت انتظارها به سر رسید و در فرودگاه استانبول قدم نهادیم، یک ساعت معطل شدیم تا ترانسفر ما رو به سمت ماشینی که قرار بود ما رو به هتل برسونه هدایت کنه، در طول راه لیدرمون توضیحاتی در خصوص تورها و دیگر موارد مربوط به سفر ارائه دادن که کسی استقبال نکرد. به هتل رسیدیم و اتاقمون رو تحویل گرفتیم. دو نفرمون به خاطر اینکه اتاق خالی نداشت مجبور بودن به هتل کناری برن در عوض قرار شد فردا یکی از اتاقهای بزرگشون که خالی شد بهشون بدن. دو اتاقی که در این هتل داشتیم به قدری کوچیک بود که من اون شب رو با بچه کوچیک به سختی گذروندم و فردا صبح اتاق بزرگ نصیب ما شد که خیلی بهتر بود.